Thursday, September 25, 2008

SISI @ ISIS



ISIS TSUNAMI.........WHY?


KEHADIRAN musim baru ANTM memang menjadi taruhan setiap peminat di seluruh dunia...

ya....cycle 10 sudah pn bermula ..kalau pasal ANTM nie ...

memang minat...

assignment??

>>>>>>BERLAMBAK!!

tak siap lagi..

>>>TEST?? - tak prepare lagi..

adus..

naper nak sibuk kan ANTM??

...............macam penting.....(pian, aku pinjam word kau..ekek~)

tapi untuk musim nie...banyak yang pelik ...

apa yang ingin di ketengah kan is.... KEHADIRAN TRANSGENDER..

ISIS TSUNAMI.. satu2 ny wakil yang asal ny dari kaum adam..

kehadiran ISIS byk menimbulkan persoalan yang masih memantul2 dalam kotak fikiran untuk mencari jawapan yang sebaik mungkin...



lantas aku mula berfikir...


dan..

trus berfikir.....



fikir....



>tak de pompuan lagi ke yang berbakat dalam peragaan nie...

>ya.. aku terima bahwa mereka terlalu terbuka berkenaan dengan pertukaran jantina nie, masalah ny..apa kan terjadi pada dr ny andai dia menang??

>tidakkah itu menjatuhkan reputasi wanita di seluruh dunia??

>kemana pergi ny wanita??



PERSOALAN2 itu aku tinggal kansejenak sementara memikirkan masalah yang lain...

pelikkan ??


hai....ISIS2 (mengeluh)....

...


dan....

aku mula memikirka akan apa akan terjadi pada ANTM musim yang seterus nya ...

aku percaya ..banyak transgender yang akan ikut selepas TYRA BANKS membuka ruang untuk para TRANSGENDERs nie...


ah...

biar kan.. biarkan..

biarkan...

tapi sampai bila??!!



No comments: