Sunday, June 7, 2009

anugrah dari haris..

1) Copy Award Diatas Untuk Diletakkan Di Blog Anda

>ye sudey la..

2)
Nyatakan 5 Fakta Menarik Tentang Si Pemberi Award Ini

>5 fakta menarik tentang pemberi award nie?
makna nya mahu atau tidak aku kena bercerita pasal haris..??
baik..
erm..

pertama.
> paling hensem dalam kelab debat .(autoriti dari miss leela)
jangan nak berangan sangat ye haris~
haha

kedua.
>pandai
dengar khabar pnh dapat naib canselor.

ketiga.

baik...
erm..ok latue..

keempat
.
suka ketawa..
sekalipun pekara tue tak berapa lucu..
tak tau kenapa.
dalam pertandingan pun bleh ketawa..
(haris saja yang tahu)

kelima
seorang yang jujur..
dan masih suci dari dunia luar~
mati la..
tak tau la samada ini fakta menarik tentang haris..
hahaha..


3)
Setiap Blogger Mestilah Menyatakan 10 Fakta Atau Hobi Diri Sendiri Sebelum Memilih Penerima Award Seterusnya

>fakta tentang diri sendiri?
erm..
nanti aku fikirkan..
ok. untuk bertindak adil.. aku nak bagi 5 fakta yang ada pada diri sendiri, dan 5 hobi yang ada pada diri sendiri.

5 fakta.

1. lemah dalam subjek matematik~

2. kuat makan.( tapi hari - hari cakap nak diet)

3. dulu saya seorang athlete. sekarang ... bersar kata nya.

4. suka buat kerja last minute.
(kecuali subject landscape~hehe)

5. makan hati. hahahaha..
(rayme baik orng nya~)

5 hobi yang adapada diri sendiri.

1. tidur~

2. buang masa.

3.mengumpat~(team sailormoon jah~)

4. sembang - sembang dengan kawan2

5. baca komik.

>> rangkuman hobi yang ada pada diri ku ini menggambarkan apa?
- mungkin aku seorang yang bosan kot~
heheh


4) Anda Perlu Memilih 10 Penerima Award Seterusnya Dan Describe Tentang Mereka

>aku nak pilih sapa ek?
---boink kejap----
aku nak sesiapa la yang mengisi nie...
sudi kan diri ek...hahaha
sebabnya???
aku sayang korang semua....

caya la~


>>Award nih sebagai penghargaan sebab sudi tgk2 blog aku yg tak seberapa nih..
huhuhuhu
dan salah satu cara untuk kenal korang lebih lagi.. Tenkiu ^^.

2 comments:

harisu-sama a.k.a RS said...

haha! terharunye aku..rupenye ini perspektif seorang remy kepada seorang haris,hehe.

o aku pelik gak nape aku suke gelak. aku..pelik. hehe.

n..aku bukan ANC.

Rayme Lala said...

heheheh....
lor~
takkan la aku nak abgi yang jahat pula..
larikkk~