Saturday, February 27, 2010

R.I.P khairul azizie bin sidik

RACE IN PEACE ; KHAIRUL AZIZIE BIN SIDEK.
masih terngiang - ngiang lawak jenaka GG( khairul azizie). masih segar dalam ingatan, tatkala dia meleteri aku yang amat malas turun ke kelas. masih juga segar dalam ingatan aku, sedakkan batuk dia. ya. semua nya masih segar. .....
..........................................................................................................................................................................
1. GG telah pergi meninggalkan semua benda di dunia ini. dia telah pergi. juga menginggal kan aku kesorangan di UiTM ini. aku sepi. tak ada kawan. tak ada teman untuk makan.

2. masih jelas di ingatan semasa aku makan kat KFC bersama dia. dia pernah berkata dia ingin berubah. memulakan hidup baru. tak nak seperti dahulu... itu lah kata - kata serius yang terakhir lontarkan kepada aku. aku sedar semua itu.

3. kini, dia benar2 memulakan hidup baru.. tapi bukan di sini.. terlalu jauh tuk kita jelajahi. masa yang menentukan nya.

4. GG, ingat tak masa kita di PERTANDINGAN ARAU OPEN dahulu? aku amat merindui semua itu. sekarang, tak mungkin berlaku lagi..kau telah tiada GG.

5. GG, aku sengaja tulis entri kali ini khas untuk mu. sebab aku terlalu merindui mu. aku berasa amat menyesal sebab tidak mampu bersama diri mu tatkala sakit tenat. seminggu diri mu di hospital, aku berasa amat sakit melihat pelbagai jarum, hos dan sebagai nya di salurkan ke badan mu GG . apatah lagi diri mu yang merasa. namun dirimu tetap tabah. dalam diam aku berbangga dengan diri mu GG.

6. GG, ketiadaan mu amat memberikan seribu satu makna dalam hidup aku. banyak perkara yang memerlukan untuk aku bergerak sendiri. hidup aku sunyi. 5S di bilik miss Leela tetap dalam ingatan.

7. GG, akan aku abadikan kenangan kita bersama... kau lah sahabat terhebat. pastinya aku akan merindui mu..

8. halal kan segala yang ada ya GG.. semoga doaku mengiringi pemergian mu.....
bye GG...maaf kan aku....

lahir ; 10 August 1988
meninggal ; 10 FEBRUARY 2010.



bersama mu.... gg

gg... miss u my friends..

khairul Azizie bin Sidek.

...kite kawan sampai kiamat ye...
P/S - im cry.... miss u dear.!

2 comments:

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

Like seriously, I'm being touched by reading this. Be strong Remy, you still have me. :)

Rayme Lala said...

rda - thanx dear... remy terharu sangat.