Sunday, February 28, 2010

tepat jam 4.00 am.

..gud morning semua...


1. sekarang dah pagi dah. tak lama lagi nampak lah sang suria, menjalankan tugas nya seperti yang telah di amanah kan oleh pencipta nya. bulan pula perlu berehat. kesian. keletihan.

2. sekarang, sepatut nya.. sebagai manusia yang normal, waktu begini mereka sudah tidur. di buai mimpi indah. remy? masih gigih duduk seorang diri. sambil melihat keindahan pemandangan subuh di samping kerlipan lampu neon. cantik sekali.


3. dalam situasi ini juga, pelbagai ragam rumate remy. ian dan zamry, mengigau. meracau tak tentu pasal. haha. lucu jugak tengok. dengar bunyi perut remy kelaparan. sangat unik bunyi nya. perlukah remy makan? tidak. lagu dari maroon 5 menjadi peneman. song about jane album dan i wont be soon before long album. sedap dan romantik.


4. khamis nie ada test. engine. sekarang baru menamatkan bab satu. mampukah remy mengejar nya ? entah. momentum belum stabil lagi. (perlukah?? ) agak nya perlu. result last two semester amat mengerikan. tidak sesekali membiarkan ianya berulang sesuka hati.


5. jam hampir menunjukkan 4.30 pagi. mata mula nak kuyu. mungkin simptom - simptom semasa tuk hendak tidur.


6. nak tidur. nyte. simple. rayme lala have thier own rules. rayme lala still here. waiting for u ..





adam lavigne...oh tidak!




p/s - doakan remy mimpikan lee jun ki :)

2 comments:

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

Mimpi Lee Jun Ki tak malam tadi? haha.

Rayme Lala said...

tak mimpi rda mlm tadi..
larik**