Saturday, April 3, 2010

mengimbau kenangan lalu


1. apa khabar kalian? harap sihat. lama juga rasa nya tidak menulis kat blog ini. sekali lagi di ingatkan , bukan faktor sibuk. malas sebenarnya.


2. kali ini remy nak berkongsikan gambar bersama kalian semua. gambar zaman remy tidak gemuk kurus, dan kenangan semasa di sekolah – sekolah dahulu.


3. sebenar nya remy amat merindui kenangan lalu. sangat rindu. andai masa dapat di putar kan kembali, ada jam masa sekalipun. seperti yang doraemon ada, itu lah yang terbaik kira nya. sebagai pengubat rindu .


4. pagi Ahad ini, kabus nya tebal. amat tebal. sejuk. menggamit kulit ku yang terdedah tidak berbaju nie. sekali lagi ianya mengingat kan remy kenangan di sabah. aduh. aku bertambah rindu.


5. semalam , remy menghabiskan sisa nota yang tidak lengkap. belajar berkenaan buah - buahan. aduh. sekali lagi mengingatkan dusun buah - buahan ayah di rumah. nak balik!


6. hym. remy mula mengelamun lagi. sepatut nya tiak ada apa yang di kenang. pandah ke depan. banyak yang menanti. cabaran perlu di tempuhi. (cubaan bermotivasi) wee~


7. ok lah. sekian sahaja. semalam remy terlupa mandi. nak mandi jap.


bye~





nie zaman sekarang. hot!


zaman sekolah menengah. persembahan hari guru pada masa tuh.
malu~

remy sekolah rendah. bersama sepupu sebelah ibu. di rumah nenek kat sri aman.
dari kiri: stanley, hilton, charles intai, remmy

rayme lala was here.
~paling comel~









p/s - sedang memandang ke hadapan, tembok kuning itu sudah pudar warna nya. ada perubahan. tembok boleh berubah, kenapa remy tidak boleh? hym.. berfikir.



No comments: