Thursday, January 14, 2010

plantation family... sekilas


hi... entri kali ini sengaja aku tujukan khas buat keluarga plantation. aktiviti bersama sahabat ladang... sukup manis. tiada bandingan nya.. i love uols!!mari berkongsi gambar bersama saya!

part 1- gunung gading SARAWAK

part 2 - family day di ladang. haha

tasha - rayme - deb


sedik - rayme
family day part 4 - taman Ranchan Serian- kami adalah penganjur pada masa itu. sangat menarik.


part 5 - taman negara Kubah Ria
- semasa membuat persembahan. tapi masih mabuk .sang!! kemaya kitai ngelangkau baru?? .. ah dow~


part 6??

- aku tak sertai.. sbb menghadiri konvensyen debat time tuh.. hohoho.
buat warga diploma pengurusan ladang.. terima kasih tak terhingga kerana menerima saya sebagai salah seorang dari anda. tanpa kalian siapa lah aku . buat pensyarah yang mengajar... budi baik anda takkan di lupakan..
TAMAT UNTUK FAMILY DAY.

mara ke aktiviti lain pula..
ha....nie ialah aktiviti yang di anjurkan oleh Diploma in science.
yakni, Pertandingan Debat Alam sekitar interfakulti.
buat pertama kali nya pasukan dari DPIM johan 3 tahun berturut - turut. haha
bangga aku.
nie gambar final..
usul; sungai kita ; lain dulu, lain sekarang.
kerajaan ; DPIM
pembangkang ; Diploma in Quantity survey.





bergambar bersama ketua program Diploma Pengurusan Ladang yakni, Mr. sulaiman bin man dan isteri tercinta, Puan Hasmah Mahyidin.
mereka berdua nie sangat mesra pelajar. tak hairan lah kalau rumah mereka sentiasa ada pelajar - pelajar.. hehehe
i love uols semua.


p/s - cuba korang teka berapa lama aku siap kan blog ini... siapa dapat meneka dengan tepat, dapat hadiah.

No comments: