Friday, March 5, 2010

done.

hey ya!!
got something new in my blog? haha. no la.. lite - lite sahaja.


1. kali ini blog ini sedikit lain. ya. remy baru tukar layout. sekian lama tak pernah tukar. blog tempat mencarut ini perlukan 'suntikan' baru. seawal 6.30 am tadi remy bangun. semata - mata nak tukar layout baru. cari dan terus mencari. namun tidak ada satu pun yang mampu menawan hati ini. memilih sangat. akhir nya, sekitar jam 7.30 pm. remy menjumpai yang boleh tahan juga menawan. haha. tak apa. jadi la. hijau. sesuai dengan warna kegemaran. lagi pun, setelah fikir2 balik, layout tak pun boleh mempengaruhi entri yang di nukilkan oleh remy. contohnya, layout blog abang bonsai amat simple. tapi, tiapkali entri yang dia tulis sangat bermakna. tidak seperti blog ini. tidak berilmiah lansung. haha tak apa. remy punya.



2. tadi ada lab engine. makna katanya, kena kotorkan tangan bermain dengan minyak, perkakas engine dan sebagai nya. hari ini, remy bersemangat turun. kenapa? sebab tak pegang minyak mahupun perkakas engine. hari ini pegang pen, kertas dan kalkulator. tak terasa 2 jam lab mr. zayn berlalu. we love u mr. zayn.(^_^)



3. sebentar tadi juga , mr. zayn inform yang test minggu depan di tunda. hurm. tak apa. banyak masa untuk belajar.(er...belajar kew?) tak apa. tertangguh makna nya belajar pun tertangguh. haha


4. baru perasan, akan ketiadaan irman dan julian agak memberikan implikasi kepada rayme lala. bukti nya, dari aspek pemakanan. sekarang, pemakanan remy tak terjaga. kekadang kalau lapar tuh, makan seri kaya saja. kelmarin, remy termakan makanan basi. kuih basi. tak apa lah. orang malas layak dapat macam tuh. remy perlukan someone yang boleh menjaga makan - minum sekarang. offer di buka!! haha. thanx mak cik meriah.. kerana selalu bagi diskaun kat remy. budi mu akan di balas.


5. sekarang dah dekat nak final. preparation tak buat lagi. bangun remy bangun. jangan di buai mimpi. sahabat sekalian. remy keseorangan. amat payah. mampukah remy? haha. tak apa.



6. teringin nak balik umah pula. tapi teringatkan pelbagai kerja yang pasti akan menjelma, tak perlu di jangka.. remy pendam kan sahaja.



7. oh ya! kelmarin, remy keluar withdraw duit. remy ternampak ABANG SHAWN FENDI. gosh! rindunya kat budak nieh. clasmate remy. percaya atau tidak, 5 sem remy tak bertegur dengan dia. kenapa? ada cerita di sebalik nya. tak apa. harap dia berubah. tapi kelmarin dia menegur remy. sedikit. tak apa. terubat rindu. haha. kenny!!!!! help me out!!


8. erm. babai~










P/S
- ada kaitan dengan tajuk x entri kali ini?

6 comments:

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

Layout baru cantik, nampak lebih kemas. :)

Remy, good luck okay. I miss you. :)

Rayme Lala said...

rda - mati la dulu memang tak kemas la nie. haha

rda - i miss you too dear ~ tentang lukis potret tuh cm mne? hehehe

Teddy Reezwan said...

ayok... cantik nye layout.. meriah chu ols..

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

Yang ni lagi kemas lahhh remy. :)

Rayme Lala said...

wan - haha~ ingatkan nak komen content tadi.. layout du hal. haha btw! thanx ya~

Rayme Lala said...

rda - ntah kali ke berapa layout kali ini. pelimihan bukan kerana tgk lebih kemas. tapi cam malas nak tukar lagi .hahaha amek mana2 yang ada ok jew~ hehe thanx ya sweety!