Monday, January 2, 2012

ENTRI GERSANG SKALA 7

 
1. Oh! Berkesempatan menjengah internet, ada baiknya untuk aku menaip seberapa banyak entri yang aku suka sebagai back-up entri yang aku tak pernah update selama ini. Bukan apa, jarang sangat jumpa internet, semenjak berkerja sebagai  Peladang Gagah (kata abang Zarul) ni.
 
2. Kenyalang Debate Open 2011, inilah yang aku ingin catitan. Ya, sedikit lewat untuk aku menulis entri  berkaitan dengan KDO2011 ni. Sebab, tak ada internet. kalau ada pun paling laju pun GPRS. Pukimak kan? *angguk kepala* #nuya.
 
3. Syabas buat Unit Debat UiTM cawangan Samarahan atas kejayaan menganjurkan satu pertandingan peringkat world varsity. Satu kemajuan yang sangat memberansangkan, jika di bandingkan pada kali pertama KDO dianjurkan. Terima kasih buat university yang  hadir bagi menyokong aktiviti kami (kami?) . Terutamanya yang dari luar Negara. Gigih uol kan ? gitu.
 
4. Tahniah juga buat pasukan UNIVERSITI TEKNOLOGI PETRONAS atas kemenangan. Tambah manis apabila kemenangan tersebut diapit dengan Johan Liga. Tahniah juga buat yang menyokong KDO. Abg Zarul, abg Boonzai, Junny dan yang sewaktu dengan nya. Terima kasih tidak terhingga.
 
5. Tetapi, ucapan terima kasih yang paling bermakna adalah khas buat comitee yang bertungkus lumus berkerja siang dan malam bagi menjayakan program tersebut. Tanpa kalian, sememangnya KDO2011 tidak akan berjaya.
 
6. Buat Miss L, ini merupakan satu kejayaan paling manis buat anda. Tahun ini juga merupakan tahun yang paling manis buat kelab Debat UiTM samarahan. Tanpa Miss L, siapalah Kelab Debat UiTM Samarahan. I mean it.  
 
7. Selaku pemerhati (over mak ayam!) , sepanjang perjalanan program ini, aku sangat berpuas hati dengan kelancaran aktiviti ini. Tipulah kalau tidak ada salah silap dan kurang. Tipu. Ada, tapi dalam keadaan yang boleh di maafkan.
 
8. Buat Pasukan Debat UiTM Samarahan yang bertanding, tahniah juga di ucapkan. Kalian telah menunjukkan kemajuan yang sangat memberansangkan. Sangat membanggakan. Kalian berdebat, kalian juga hadir sebagai komitee. Terharu.
 
9. Berjumpa dengan pelapis debat UiTM Samarahan, memberikan nafas baru buat saya. Lega. Terharu. Bangga. Terima kasih Miss L, terima kasih Iee.  Kerana kalian banyak memberikan sumbangan dalam dunia debat ini. Kejayaan demi kejayaan yang kalian peroleh.
 
10. Dengan kesempatan i ni, mohon maaf andai kehadiran saya semasa berlansungnya KDO2011 sedikit sebanyak menganggu perjalanan aktiviti kalian. Terima kasih atas layanan kalian. Kalian semua sangat baik. J
 
11. Sekali lagi terima kasih.


P/s - post ini tahun lepas sebenarnya. Lewat, ( tak ada masa ). Pecut **
 

No comments: